Mama ei de limbă română!

Hei lume! Ce mai faceți? Vă era dor de mine, nu? :)):)) Mda cu siguranță ,nu.
Am o întrebare. Câte greșeli poate face cineva într-o singură oră? Scuzați: 45 de minute.Eu aș zice că mai mult de 2 nu se pot face,asta dacă ști să vorbești românește.
Oricum,mai jos o să vedeți cât de bine știe să vorbească profa mea de..eh..o să vă dați voi seama din conținut.Ah și vă anunț de pe acum că propozițiile sunt foarte „logice” . Ok..acum vă las să decideți voi. :))


9.02.2011

1. Spre în față/spre înapoi/spre înainte (Wow..eu totuși știam că se spune : în față/înapoi/înainte)
2. „Da..nu mă ajută,dar pot spune că mă ajută” (O propoziție foarte logică.Păi dacă nu mă ajută cum dracu pot spune că mă ajută? What the hell is that? Anyway,next)

16.02.2011

1.Raportul dinte (uu...facem și stomatoligie)
2. „Căci de aici a venit titlul de putere folosit la calculat puterea și voi ați auzit de cai putere...deci caii putere sunt tot un fel de unitate de măsură a Watului” (O să fac un concurs: De câte ori poți repeta un singur cuvânt într-o propoziție? Atenție! Eu pariez pe fraza profei mele.Sigur va fi cea mai tare)
3. „Nu pune așa că eu nu prea știu să număr pân' la cinci. (WOW..eu știu până la infinit și ea nu știe până la 5 ,mișto)
4.Scrie formula ce te pune să demonstrezi ( WTF? Formula te pune să demonstrezi?)
5.I-a observă aici ce sa format aici. ( Că doar vorba aceea: Am venit aici'șa să vedem aici'șa ce se petrece aici'șa ..etc)


9.03.2011

1.O sa continuam lectia pe care am lasat-o in suspans ora trecuta. (Suuupeerr tareee,lectia a fost lasata in suspans,cred ca s fost foarte mahnita.LOL aici am doar una.E un miracol! )

Vă rog din tot suflețelul meu,spuneți-mi ce părere aveți.

3 comentarii:

Vampire Lover spunea...

tampita, tuta, cretina noastra profesoara =))=))=))=))=))

xxGaGaxx spunea...

Vai de mne nu pot sa cred ca le-ai pusss :))=)) vai mama ei :))=))) mda si yo mi-am lasat puisorul(culegerea de mate)in suspans cu tema data trecuta :))=)))

AlexaNdra spunea...

interesant:))