Azi,vie de maine moarta-ambulanta.


Este absolut tragic!!!! :((:((:((:((

De maine toata clasa mea este in doliu,inclusiv eu.Maine dam test la geometrie.Si ca sa va demonstrez ca nu sunt chiar asa varza va fac un calcul matematic ;)
28 de copii + lectii neintelese = numai note de 2!
Maine este zi de doliu! Eu acum ar trebuii sa invat,dar cum nici macar o teorema nu inteleg...nu stiu ce sa mai fac.Nimeni nu ma poate ajuta in momentu de fata.Teste pe net nu gasesc.Deci..concluzia: voi lua un mare mare mare mare ,foarte mare 1!! As fi cea mai fericita sa iau macar 2 :))
Deci in final: Urati-mi inmormantare fercita si noroc.Pentru ca voi avea nevoie.Sper doar ca parintii nu imi vor lua laptopul,puisorul meu drag:(( As fi cu adevarat moarta fara el:((
Succes tuturor maine la scoala si nu uitati: traiti-va viata din plin,pentru ca nu se stie cand poate aparea un test care sa va bage in mormant:((:((

5 comentarii:

Vampire Lover spunea...

lol :))
gata maine cu tricou eclipse cu bluza neagra pantaloni negri ugg-uri negre moarte vine :((:((:((X(X(X((X(X doamne ajuta sa mearga faza cu fraieritu profei ^:)^
daca merge ii troznesc una lu mircea asa ca pe targu Ocna =))=))=))=))
X_X
doamne ajuta!!!
testele astea nu's cazute din cer s-au ridicat din iad X_XX_XX_X
deci cu o buna urmare
FUCK MY LIFE :((:((:((
Hug&Kiss,ylly/ylly_moarta@yahoo.com
=))=))=))=))

Bianca spunea...

Saracu mircea:))

Vampire Lover spunea...

lasa nu ca saracu :-w
lasa sa il doara =))=))
"sorry mircea":o3:o3
viata nene tre sa doara

Bianca spunea...

=))=))=))

Annitu spunea...

auci. înmormântare plăcută.
pardon,baftă la test.
sper măcar să iei 5u.
eu mâine nu mă duc la şc:X
ce-mi place când sunt răcită 8->
n`am niciun stres:))