Melodia mea preferata(momentan)

O sa ziceti ca sunt chiar fanatica.Si nu spun ca nu sunt.Dar mie imi place la nebunie aceasta melodie.Ador melodiile la pian.Si va spun ca nu pot asculta aceasta melodie fara sa vad si video.Este absolut superba.Si pentru mine,destul de trista. :( Ma uit si imi dau seama ca regret enorm de mult ca nu am facut tot ce mi-a stat in putinta sa continui (cu toate ca am un program al naibi de incarcat) lectiile de pian.Melodia asta m-a facut sa ma crizez intr-un hal fara de hal.VREAU SA CANT LA PIAN!!! Si pot face asta.Dar nu ca el:((:(( Intotdeauna ma compar cu cineva.Acesta este un defect.Intotdeauna vad ceva la alti care eu nu il am.Intotdeauna mie imi „lipsesc” cele mai multe.
Eh..termin cu asta.Oricum v-ar plictisii mai mult.Deci..ascultati melodia,daca vrei si lasati un comm.Spuneti-mi cum vi se pare si voua.


0 comentarii: