Ceva noutati!

Asa...deci nu am mai scris de alaltaieri.Ok ,vestea buna,sau poate pt voi proasta: Nu mi-au luat parintii laptopul:))
Oricum..testul nu a fost varza.Chiar ma stiut cate ceva ;) In legatura cu videoul cu copilul bat-man: Am facut un video acum 3 zile dar..cum sunt eu desteapta si fircoasa.Cand a trecut unu pe langa mine am inchis repede ilmarea si am pus in buzunar telefonul.Si ce credeti? Nu s-a salvat :| Mrg..o sa mai incerc sa-l filmez.Astazi am invatat o lectie valoroasa de la profa suplinitoare de religie:

1.Tre sa mergi la biserica imbracat frumos si sa te speli cu o zi inainte.Ok deci asa: Cu o zi inainte te speli pe cap te pui pe bigudiuri,de dimineata iti aranjezi frumos parul iti dai cu ruj,rimel toate alea,iti iei cea mai tare fusta pe acre o ai scurta si eleganta(mai cat sa ascunda macar fundu) asa,cu o bluza cu un decolteu pana-n china iti iei tigarea in gura berea in mana si te duci la biserica.

2.Tre sa iti respecti parintii : BAA Treci in coa fă! Si fa-mi de mancare. (copilu catre mama)
Ups..2 lectii.Eh e bine invat mai multe ;)
Profa a zis sa ne imbracam frmos si sa ne purtam frumos cu parintii..eu am dat un exemplu :))

2 comentarii:

xxGaGaxx spunea...

prea tare :))-))

Anonim spunea...

Tare xD Religie :-@
App,te`am adaugat la blogroll ^_^