Un copil crazy!

Da..ce sa spun.De cateva zile,de cand ies de la scoala vad un copil care pare de clasa a 3-a dar de fapt cred ca este a -5a.(Pentru ca iese dupamiaza) Dar este un copil care atunci cand merge pe strada este in lumea lui.Nu are nici o treaba cu ceilalti oameni de pe strada.Merge copilu tantoti pe strada pana incepe sa sara in sus cu mainile in fata(stil Bat-Man) si mai si fredoneaza o melodie daia de super erou.Ok in prima zi am murit de ras.A doua zi iar il vad.Si ce aflu? Ca nebunu ala sta pe langa mine:O:O WTF? Dar asta mai mult m-a distrat.L-am urmarit pana a intrat in scara.Din pacate nu s-a mai intamplat nimic memorabil.Si azi..pe cine vad pe drum spre casa? COPILUL BAT-MAN in persoana.Incepuse sa alerge pe strada ca nebunul si sa imite un tren.In momentul ala am zis ca e clar: Copilul ala merita filmat si pus pe You Tube.Si pana nu realizez chestia asta,nu ma las:))
Acum..abia astept sa ma reintalnesc cu acea minunata fiinta:)):))

3 comentarii:

Enescu Sînziana spunea...

deci astept:))
chiar vreau sa-l vad
:)

AlexaNdra spunea...

Hai mă...poate copilu' are probleme cu capu..
Deci când ziceai că-l filmezi?:-?:))

Bianca spunea...

Pai eu vroiam chiar astazi,dar alrga asa repede ca pana scoteam eu telefonul ala ajungea acasa:))