Dezamagire + Interes = Nervi

Mda,ce pot să spun? Am fost dezamăgită. După cum cred că toți știți,cei de la Oscar aveau o surpriză pentru fanii Twilight.Toți probabil s-au gândit la fel ca mine,că va fi ceva din Breaking Dawn.Dar cum să facă ei greseala asta „colosală” și să pună ceva nou?No,ei au luat o secvență din Eclipse și au făcut-o sub formă de cântec.E adevărat,a fost foarte amuzant.Măcar nu sunt dezamăgită chiar în totalitate.
Mai jos aveți videoul cu scene din anumite filme (printre care și Eclipse) puse în cântec.


Restul show-lui a fost foarte frumos.Iată câteva filme care au câștigat câteva Oscaruri: The Social Network, King's Speech, Inception, The Fighter, Black Swan, Toy Story 3, Alice In Wonderland si multe altele.

Părerea mea:

The Social Network și Black Swan meritau mai multe Oscaruri decât au luat.Eu fost niște filme foarte bune.Inception a luat multe premii,pe care le-a meritat pe deplin, Toy Stoy 3(deși nu l-am văzut) pot spune din clipurile date la Oscar, numai lucruri bune despre el.Chiar îsi merită premiile.Alice In Wonderland merită Oscarul pe care l-a luat pentru costumele superb realizate.The Fighter : păi pe acesta nu l-am văzut asa că nu știu. King's Speech: Un film cu un script interesant,o poveste foarte bine gândită,dar fără o acțiune interesantă.Mi se pare un film plictisitor,nu își merită chiar toate premiile.

0 comentarii: