Leoaica vs Zebra part 1


Păi..totul a început când am găsit imaginea de mai sus acum câteva zile.
Muream de râs când o vedeam.Dar totuși nu mi s-a părut destul poza în sine.Așa că mă hotărâsem să editez câte ceva.Un micuț micuț „dialog” între leoaică și zebră.
Sper să vi se pară amuzant.Eu alt ceva mai bun nu am găsit să scriu la ea.Vă rog. dați un mic comm și spuneți-mi cum a fost.
Mai jos aveți poza editată.
Aa..și cum scrie și în titlu aceasta este prima parte.Va urma și partea a doua.
Bineînțeles, asta dacă veți vrea și voi.


5 comentarii:

Vampire Lover spunea...

:)):))

AlexaNdra spunea...

:))=)) super tare:)))
abia aştept şi partea a 2-a:))

xxGaGaxx spunea...

Prea tare :))

Anonim spunea...

Super xD As vrea sa faci si partea a-2-a si a 3-a :]]

Bianca spunea...

Partea a doua..e in lucru..cand am timp o termin si o postez,de a 3-a..nu stiu...o sa vad ;) Ma bucur ca va place :)