So...sa va explic!

Hello!! Deci,eu acea Bybyutza Spirlly, fatuca aia stresanta pe care o gasiti pe multe bloguri comentant.Ce vreti,daca nu ma pot stapanii? Ma gasitit ba pe Wordpess ba pe Blogger,ba va inebunesc cu ficuri ba cu sitiri noi sau...poate in zilele in care chiar nu am nici un chef de nimic cred ca sunteti bucurosi sa scapati de mine.
Oricum.Pai..sa spun despre mine? Hm..ce as putea spune? Am 14 ani sunt fana Twilight ,Team Edward :X:X
Mai am un blog de stiri,si inca doua pe care mai postez.Am 1,62 par lung (momentan) ,saten inchis,ochii caprui si..hai gata ca deja..va fac portretul meu exact.Uitati-va la poza mea si gata.
De ce mi-am facut un pleg?Pai sincer nici eu nu stiu :-?? Doar ca vroiam un loc unde sa imi scriu anumite pareri pe care sa le vada si alti si poate sa aflu ca nu sunt singura care crede asa ,in legatura cu..ce subiect o fi.As vrea sa pun si melodii sau poze sau..mrg v-ati prins voi ;)
Mdea..alt ceva nu mai stiu ce sa spun.Pai : Sweet kisses for all si..sper sa va placa ce aberez,sau poate nu,pe aici.
:*:*:*:*
ATENTIE! NU RASPUND DE ANUMITE CUVINTE PE CARE LE SCRIU! CITITI PE RISCUL VOSTRU! :P

2 comentarii:

AlexaNdra spunea...

Ok, fraza de la final este bestială:))
Deci mie una îmi place ideea şi abia aştept să văd ce vei posta şi sper ca acest lucru să se întâmple curând;;)
Deci spor la bloguit:)
xoxo, Alexa:)

Enescu Sînziana spunea...

haha:))
nu pot sa-ti urez decat la cat mai multe postari:*